Wednesday 3 April 2013

SLIM DAN MELETOP PERSIS MUMMYJAMU

MINUMAN AJAIB

MINAT : SMS 012-9578326

Shape Plus Kurus dengan Selamat & Sihat ( RM120 )



Shape Plus - Mixed Apple Powder with Oligo

Selesaikan Masalah Gemuk,Selulit & Perut Buncit dengan Hanya sepaket sehari..Rasanya yang sedap & enak membantu membakar semangat anda untuk terus mengambil Shape Plus sehingga anda mendapat berat badan yang anda inginkan dalam masa yang singkat dan selamat.

Membantu Meningkatkan Kadar Metabolisma dalam badan
Menggalakkan pembakaran lemak dan menurunkan kadar kolesterol
Membantu menguatkan imun sistem dalam badan
Membantu menyingkirkan toksin dalam badan
Membantu meningkatkan kalsium pada tulang
Mencantikkan kulit dengan menggalakkan pembaikan dan pembentukan tisu dengan menyumbang bahan kolagen untuk kulit dan awet muda
Membantu melancarkan proses pencernaan dan seterusnya menurunkan berat badan
Membantu menyingkirkan selulit (lemak degil) dari lapisan bawah kulit
Meningkatkan tenaga dan badan lebih berasa cergas dan sihat
Membantu mengawal pembentukan lemak baru dalam badan
Membantu menyerikan wajah dan mengelak wajah dari menjadi kusam


FIGURE UP 




Bagi mengatasi masalah tersebut, kini muncul produk pelangsing terbaik dan cepat menurunkan berat badan iaitu FIGURE UP.

Kapsul “Figure-Up” mengandungi pelbagai jenis tumbuhan semulajadi seperti Garcinia Cambogia, ekstrak Teh Hijau, Citrus Aurantium dan Aloe Vera yang mempunyai fungsi pelangsing dan membakar lemak. “Dengan hanya 1 kapsul / hari anda dapat rasakan kelainan dalam masa sebulan (30hari).

Figure up mempunyai komposisi bahan yang sangat sempurna. Tidak memiliki unsur-unsur zat kimia berbahaya sehingga memberi kesan sampingan kepada pengguna. Figure up juga dapat membantu mengaktifkan sel-sel dalam tubuh dan membantu menghilangkan pengumpulan toksin yang ada didalam badan selama ini.

Ini membuktikan bahawa Figure Up memiliki fungsi sebagai suplemen untuk menurunkan berat badan dengan bertindak membakar lemak-lemak yang berlebihan dan berkesan membentuk di bahagian tangan punggung dan peha di mana kedudukan lemak yang mudah berkumpul. Tiada kesan sampingan seperti cirit-birit dan alahan.


Produk Felinna Beauty RM75.00

Selepas sambutan hangat diterima untuk produk krim pelangsingan badan, INCHLOSS, kiniFelinna Beauty megorak langkah mengeluar dan memasarkan produk supplement yang bakal mencetus fenomena baru terutama bagi mereka yang aktif dan sibuk namun dalam masa yang sama turut mementingkan kesihatan dan kecantikan kulit secara keseluruhan.Felinna Vitamin C plus Pure Collagen 5000mg, satu2nya produk keluaran bumiputera yang menandingi produk antarabangsa!

FELINNA INCHLOSS BERBEZA DAN SPECIAL DARI PRODUCT LAIN?

♥ anda TIDAK PERLU DIET untuk kelihatan slim
♥ anda MAMPU untuk lose 5kg in a month tanpa diet,kalau diet agak2 20kg turun kot..:)
♥ lotion ni SANGAT WANGI (takde bau serai ka, minyak angin ka, halia ka,NO NO NO) bau mcm pakai perfume ya,bau yg sgt2 comelss...wangiiiiii mcm lotion wangiii tuuuu...bau dia mcm...err mcm FELINNA INCHLOSS ni la.hihi
♥ TIDAK PANASSSSSSSS!!! INCHLOSS sgt mesra pengguna ya,dia rasa berangin n mint2 gittew xde la rasa mcm kena salai....hihihi...
♥ INCHLOSS xde bahan kimia..INCHLOSS mampu melembutkan kulit anda memudarkan selulit2 or apa2 yg menggerutu di kulit anda....

**yang pentinggg.....FELINNA INCHLOSS sangatttt HEBAT!!!

No comments:

Post a Comment