Wednesday 3 April 2013

PILIHAN SET BERSALIN....sihat, langsing & anggun selepas bersalin

Set Bersalin Leesa Formula (ConfineMum Set Premium)

Set Bersalin Leesa Formula (ConfineMum Set Premium) - Click Image to Close

RM350.00

KEISTIMEWAAN SET CONFINEMUM


Formula yang inovatif.
Leesa Formula menggubah kembali resepi lama mengikut gaya hidup dan keperluan generasi baru masa kini dengan cara yang lebih mudah tanpa mengurangkan keberkesanannya.

Dari sumber semulajadi tempatan, yang menjadi amalan pelbagai kaum.

Semua produk di dalam Set ConfineMum Premium dibuat dari sumber yang telah digunakan sekian lama oleh pelbagai bangsa di Malaysia seperti ikan haruan, herba `ubat periuk`, halia dan penggunaan bengkung atau barut.

Set yang lengkap, eksklusif serta istimewa dan menyeluruh.

Dengan 8 produk, ia memberikan penjagaan menyeluruh untuk kesihatan dalaman dan kecantikan luaran ibu selepas melahirkan.

Fungsi 2-in-1 (dalaman & luaran).
Disamping menyihatkan peranakan dan badan, Set ConfineMum Premium juga membantu memberikan kembali bentuk badan yang langsing menawan.

Ringkas dan mudah.
Ia tidak remeh, tiada bau, tak perlu dibancuh, tak berbau jamu yang tengit, tak berdebu, tidak dipek mengikut minggu hingga berbotol-botol dan menyukarkan kerana perlu diteliti terlebih dahulu setiap kali sebelum digunakan.

Praktikal dan tidak membazir.
Setiap produk yang ada dalam Set ConfineMum Premium semuanya praktikal & penting untuk digunakan dan selalunya set pasti habis digunakan sebaik selesai pantang, Ia berbeza dengan jenama lain yang kadangkala memberi pelbagai produk di dalam setnya, namun sukar diamal sehingga akhirnya ia tertinggal begitu saja tanpa digunakan walaupun telah habis berpantang.


SET BERSALIN NONAROGUY

 RM365.00 ( DISKAUN MENANTI )
Mengembalikan kesihatan dan kecantikan dalaman dan luaran anda. Set Herbanika Bersalin terlaris dipasaran ... hubungi saya jika berminat : 0129578326


SET BERSALIN MAK DARA


 RM350.00


Amalan berpantang selepas bersalin telah menjadi tradisi bagi masyarakat melayu. Amalan tersebut sangat di titik beratkan oleh emak Ibu Halimah ketika beliau di dalam tempoh berpantang.

Set Bersalin Ibu Halimah adalah hasil daripada amalan turun temurun keluarga beliau dan kini, ia di perkenalkan untuk kegunaan umum.Ramuan yang di gunakan adalah 100% herba hutan hujan tropika dan tidak mengandungi bahan tiruan , manakala bengkung yang di sediakan adalah bengkung tradisional Melayu.
Jamu Mak Dara

Jamu Mak Dara adalah satu produk herba yang digabungkan melalui warisan sezaman dan teknologi sains nutrisi hasil dari rahsia hutan hujan yang semuladi. Ramuan perubatan herba yang inovatif ini memberikan kebaikan pada tubuh luar dan dalam malah meningkatkan daya sistem tubuh.
 

Set Bersalin Ibu Halimah adalah hasil daripada amalan turun-temurun keluarga beliau, dan kini, ia diperkenalkan untuk kegunaan umum. Ramuan yang digunakan adalah 100% herba hutan hujan tropika dah tidak mengandungi bahan tiruan,manakala bengkung yang disediakan adalah bengkung tradisional Melayu.
Penggunaan kelengkapan "Set Bersalin Ibu Halimah" dengan secara teratur dan berterusan selama 44 hari akan memulihkan tenaga dan menyihatkan tubuh badan.
Pengambilan "Jamu Mak Dara" akan membantu membuang toksid dalam badan, menyuburkan dan menyihatkan rahim. "Jamu Mak Dara" membantu mengatasi masalah keputihan dan melancarkan darah. "Jamu Mak Dara" membantu merapatkan faraj, memulihkan kitaran haid dan mengembalikan tenaga. Selain itu ianya dapat membantu membuang angin membakar lemak dan memperkemaskan tubuh agar kelihatan langsing.
Mandi menggunakan "Rempah Mandi" akan menghangatkan tubuh dan mengekalkan kehangatan tubuh. "Rempah Mandi" membantu menyingkirkan sel-sel kulit mati dan menghilangkan bau badan. Tubuh badan akan menjadi segar dan sihat selepas mandi menggunakan "Rempah Mandi"
Penggunaan "Pilis" di dahi dan ubun-ubun membantu menghilangkan rasa pening semasa berpantang. "Pilis" juga mengelakkan dari ibu-ibu bersalin dari gelap mata.
"Losyen Param Ibu Halimah" disapukan pada seluruh badan selepas mandi rempah. Losyen ini disapukan pada lengan, dada, bahagian pinggang ke pergelangan kaki untuk menstabilkan suhu badan. Ia juga menghilangkan rasa kebas dan sejuk ketika berpantang.
Berurut kemudian diikuti dengan bertungku menggunakan "Tungku Herba Kukus" akan melegakan sengal-sengal. "Tungku Herba Kukus" juga membantu memecahkan lemak-lemak agar ibu-ibu bersalin akan kembali langsing seperti sebelum mengandung.
Penggunaan "Bengkung Ibu Halimah" akan membantu ibu selepas bersalin mendapat semula bentuk pinggul. Selain itu "Bengkung Ibu Halimah" akan dapat mengecilkan semula perut dan mengembalikan bentuk badan asal.
Gunakan "Bedak Sejuk" untuk menghilangkan ruam-ruam dan menghilangkan tanda-tanda hitam akibat mengandung, Sapukan "Bedak Sejuk" di muka dan leher . Biarkan seketika agar ia meresap ke kulit. Gunakan berterusan agar kulit menjadi bersih dan halus.

Set Bersalin juga disertakan dengan panduan penggunaan and petua di dalam pantang


JANGAN LUPA SMS : PUAN SHAWALRUNI utk diskaun dan pertanyaan  012-9578326


SET BERSALIN IBU AMBAR KENANGA


BERPANTANG selepas bersalin @ keguguran.... MEMANG MENYEKSAKAN terutama buat ibu-ibu moden yang bersendirian dirumah tanpa bantuan ibu atau mertua yang uzur.

Berbagai-bagai alasan diberikan untuk melepaskan diri dari berpantang secara tradisional yang perlu makan atau minum ubat pahit, bertangas, berparam, berpilis, bersengkak dan sebagainya.

KINI TIADA ALASAN LAGI kerana kehadiran SET BERSALIN IBU AMBAR KENANGA telah mengubah segala-galanya. BAGAIMANA? Ikuti Penjelasan kami.

SET BERSALIN IBU AMBAR KENANGA (SBI)?

SET BERSALIN IBU AMBAR KENANGA pemakanan lengkap 60 hari atau 2 bulan buat ibu-ibu bersalin biasa, bedah dan juga wanita keguguran (kurang setahun) kembali sihat dalaman, mental & fizikal serta memudahkan kehamilam semula menurut amalan perbidanan tradisi Arab turun temurun.

Cuba Set Bersalin IBU AK pantang tetap pantang CUMA TAK PAYAH berparam, berpilis, bertangas, berurut, bersengkak atau pantang melampau TETAPI KESANNYA sama seperti berpantang secara tradisional.

PERBEZAANNYA?

Set Bersalin AK diadun berasaskan rempah ratus seperti ketumbar, lada hitam, cengkih, habbastus sauda, kulit kayu manis dll. Ia mudah, ringkas & tidak banyak produk yang perlu dimakan. Untuk TIGA (3) hari pertama makan TIGA (3) produk sahaja iaitu AK IBU, TIMOYAN @ TUJU MEROYAN & TIARAH @ TUJU DARAH dan seterusnya hanya makan SATU (1) produk sahaja iaitu AK IBU. Semuanya berbentuk kapsul sayur-sayuran yang mudah ditelah dan larut.

CUKUP KE?

MEMANG CUKUP sebab setiap kapsul AK IBU dirumus daripada berjenis-jenis rempah ratus yang mempunyai pelbagai khasiat& kebaikan untuk membaikpulih & menyihatkan kesihatan dalaman wanita bersalin atau keguguran.

SECARA JUJUR, siapa yang pernah habiskan produk yang dibeli? Kebanyakannya tidak & rasa bersalah. Jangan risau pasal berat badan, perut buncit, angin badan, masalah meroyan dan rahim kerana anda pasti anggun, ceria, sihat & berseri selepas berpantang.

KENAPA TAK PAYAH BERPARAM, BERPILIS & BERTANGAS, MACAM TAK BERTRADISI AJE?

JAWAPANNYA MUDAH SAHAJA! Ambar Kenanga masih mengamalkan fungsi berparam, berpilis atau bertangas. TETAPI yang membezakannya ialah cara amalannya dimana mengikut tradisional Melayu atau Jawa berparam, berpilis digunakan untuk penggunaan diluar sahaja. BERLAINAN PULAK dengan AMBAR KENANGA kerana ia memudahkan fungsi berparam, berpilis dan bertangas tanpa perlu guna luaran. Yang perlu dilakukan setiap pagi ambil dua (2) kapsul TIARAH @ TUJU DARAH dan dua (2) kapsul TIMOYAN @ TUJU MEROYAN setiap petang sahaja selama 3 hari sahaja berserta AK IBU yang membaikpulih badan ibu-ibu bersalin@ keguguran.

TIMOYAN @ TUJU MEROYAN mempunyai fungsi yang sama seperti berparam & berpilis untuk mengecutkan Batu Meroyan dan menaikkan rahim ketempat asal manakala TIARAH @ TUJU DARAH berfungsi seperti bertangas untuk mengeluarkan darah-darah kotor yang terselit didalam rahim.

WANITA KEGUGURAN?

Wanita keguguran samada keguguran spontan, perubatan atau paksaan sering mengambil mudah atau memandang ringan penjagaan dalaman semasa keguguran sehingga mengalami pelbagai pemasalahan seperti kesukaran hamil semula, kitaran haid, emosi, keputihan dan lain-lain.

AMBAR KENANGA menyediakan SET BERSALIN AMBAR KENANGA untuk keguguran kurang setahun disebabkan darah-darah kotor yang terselit dirahim masih belum kering dan harus mengambil TIARAH @ TUJU DARAH untuk mengeluarkannya. Seterusnya SET SAYYIDA AMBAR (SSA) berterusan.. Sementara SET SAYYIDA AMBAR untuk keguguran lebih setahun berterusan.

BILA HARUS MULA SET BERSALIN AK?
1. Ibu-ibu samada bersalin biasa @ bedah hendaklah mula makan kesemua produk SBI AK TUJUH (7) HARI ATAU SEMINGGU SELEPAS BERSALIN;

2. Wanita Keguguran atau kematian bayi boleh mula makan secepat mungkin.

BERMINAT??? SMS YE : 0129578326



SET BERSALIN MAK BIDAN DHERB




RM 199.90
PERCUMA Mandian Herba dengan setiap pembelian Set Bersalin Mak Bidan.

KANDUNGAN SET BERSALIN MAK BIDAN
*********************************
1. PATI HERBA MAK BIDAN
- Menambah tenaga & memberi kesegaran selepas melalui proses bersalin 
- Memulih & menyihatkan rahim
- Menyembuhkan luka jahitan

2. PILIS & PARAM MAK BIDAN
- Membuang angin dalam badan
- Mencantikkan kulit dan & memanaskan badan
- Digunakan sebagai lulur untuk membersihkan kulit badan 
- Boleh digunakan di bahagian dahi untuk mengelakkan pening kepala, menyejukkan mata dan kepala.

* Tidak perlu dibancuh ( bentuk cecair)
* Digunakan selepas menggunakan krim panas Mak Bidan
* Sapu diseluruh badan kecuali payudara & perut.

3.KRIM PANAS MAK BIDAN
- Mengeluarkan angin dalam badan
- Membakar lemak
-Melangsingkan badan dan mengurangkan selulit

* Sapukan seluruh badan terutama di bahagian perut sebelum memakai bengkung.

4.KAPSUL JAMU MAK BIDAN
- Merapatkan otot vagina
- Menghecutkan rahim
- Melangsingkan badan & menambah tenaga serta menyihatkan badan

5.MINYAK TELON
- Digunakan untuk mengatasi maslah kembung perut & menghangatkan tubuh bayi.

6.TUNGKU HERBA MAK BIDAN
- Digunakan untuk mengecutkan peranakan
- Melancarkan perjalanan darah
- Membuang angin dan membuang kotoran dalam badan

* Kukus tungku 15-20 minit sebelum digunakan

7.PERAWAN HERBAL WASH

- Membersih alat sulit dari bakteria dan memberi kesegaran agar sentiasa bersih dan segar sepanjang hari.








No comments:

Post a Comment